(Aparte) make-up producten die ik graag zou willen testen

07 maart 2016


Make-up is leuk, en aparte make-up is nog leuker! Benieuwd geworden? Lees dan snel verder!


Bron foto

Een gel met bolletjes die je kapot moet wrijven om kleur te krijgen, hoe apart! Een gel op je gezicht is sowieso al apart maar met bolletjes die je kapot moet wrijven, Givenchy, je maakt mij benieuwd!

Bron foto
Een blauwe lipkleur? Mij schrik je af maar ik zou het graag eens een keer op mijn lippen willen zien, hoe apart moet dit wel niet staan?

Bron foto

Oogschaduw uit een pen? Lijkt mij apart dus ook heel leuk! Dit is iets wat je niet vaak tegen komt en het leuke is, het is van een Budget merk! Ik vind het leuk dat Catrice ook iets in het assortiment heeft dat iets specialer is dan andere dingen uit het assortiment.

Dat van Catrice ga ik misschien wel eens kopen, die andere twee producten niet. Gewoon weg omdat Givenchy heel duur is (lees: dit product is 40 euro, dan koop ik liever een poeder blush van een ander merk) en die lipstick niet omdat ik die toch nooit ga dragen, maar ik vind het wel bijzondere en interessante producten!

Wat zou jij graag willen uittesten?
 
 

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.