The Blogger Love Tag

17 februari 2016


Ik houd van Tags invullen, dus ik ben op zoek gegaan naar een leuke Tag en daar kwam The Blogger Love Tag uit! Lees je snel mee?

Wat was de eerste blog die je ooit tegenkwam?
Dat is lang geleden maar ik denk dat het de blog van Jiami was, een vriendin van mij raadde haar blog aan, en ook al post ze nu wat minder, ik blijf het een leuke blog vinden!

Favoriete blogs
Jiami.nl, alle blogs van mijn vriendinnen, Veracamilla.nl, ik denk dat dat mijn meest bezochte blogs zijn!

Beste blogging friends
Die kan je hier allemaal vinden!

Noem een blog die je dingen/producten laat kopen
Veracamilla en Jiami! Door middel van de mooie foto's en fijne reviews wil ik toch nog wel eens overstag gaan om iets te kopen :)

5 blogs die iedereen moet lezen
Veracamilla, Jiami, Live Life Gorgeous, 2WMN, Belleviefashion.

Je favoriete manier om blogs te lezen
's Ochtends als ik aan mijn ontbijt zit!

Bloggers die je inspireren
Eigenlijk alle bloggers die ik in bovenstaande vragen heb genoemd!

Favoriete blog design
Ik vind dit design van Manon super mooi!  

Je favoriete ding om over te bloggen
Beauty, lifestyle, personal en geloof!

Dit waren de vragen, hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen! 
 
 

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.