Zo ver weg maar toch ook zo dichtbij

12 januari 2016


Soms voelt het alsof U er niet bent, maar soms lijkt het alsof u naast me zit tv te kijken....

Terwijl ik dit typ zit U naast me op de bank
Ookal zie ik U niet
U bent er

Wat bent U nu aan het doen?
Waar zit U aan te denken?

U bent bijzonder
U bent speciaal

Soms voelt U zo ellendig ver weg
Waar bent U dan
U stelt dan mijn vertrouwen op de proef

Maar soms voelt U heel dichtbij
Alsof ik U bijna kan aanraken
En dat voelt fijn
Dat voelt goed

U laat mij nooit in de steek
U bent er altijd
Op U kan ik vertrouwen

Soms voelt U dichtbij
Soms ook heel ver weg
Maar wat ik nooit vergeten mag
Is dat U mij altijd ziet
Mij altijd troost en altijd wilt helpen
Ookal voel ik dat op dat moment misschien niet
 

 
 
 

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.