Mijn meest gelezen artikelen van 2015

04 januari 2016


Ik heb het de afgelopen tijd vaak voorbij zien komen, een artikel waarin bloggers hun meest gelezen artikelen op een rijtje zetten, ik vind het een heel leuk artikel dus ben ik er zelf ook mee aan de slag gegaan!

(klik op de titels om naar het artikel toe te gaan)

1. De perfecte vrouw?!
Een blogpost over barbie in reality, de post is zeer goed ontvangen door jullie en daar ben ik heel blij mee!

2. Dreaming  
Dit is een post waarin ik vertelde over mijn dromen voor in de toekomst. Ik vind het heel leuk dat deze zo vaak is bekeken omdat het best een persoonlijk artikel was en ik het ook leuk vond om hem te schrijven!

3.  DIY kokos body butter 
Ik vind het heel leuk dat deze zovaak is bekeken want volgens mij is dit mijn eerste DIY en die veel goed in de smaak!

4. Back 2 school, de brugklas, mijn ervaring 
Blijkbaar waren velen van jullie heel benieuwd hoe ik de brugklas heb ervaren want ook dit artikel is een veel gelezen artikel!

5. My month- June  
Juni was de maand waarin ik mijn blog begon en ook het eerste artikel in de serie My Month (ookal ben ik die serie nu een beetje aan het verwaarlozen, ik ga het maar weer eens opakken denk ik!) een maandelijks artikel waarin ik vertel wat ik die maand gedaan heb, een veel gelezen artikel!

6. Leuke manieren om de bijbel te lezen  
Een blogpost waarin ik allemaal ideeën neerzette om de bijbel eens anders te lezen, leuk dat hij zo vaak is bekeken!

7. New kicks 
Een artikel waarin ik mijn nieuwe schoenen liet zien! Ik had nieuwe Nikes en vond het leuk om er een blogpsot over te schrijven, en jullie blijkbaar ook!

8. 10 dingen die je nog niet over mij wist  
Ik zette 10 feitjes over mijzelf op een rijtje, een leuk artikel om te maken en je komt gelijk meer over me te weten!

9. Het cijfer op de weegschaal  
Het cijfer op de weegschaal was een artikel over inner beauty wat velen van jullie gelezen hebben, leuk!

10. 10 irritante dingen tijdens het shoppen 
Ja, er zijn irritante dingen tijdens het shoppen en die heb ik voor jullie op een rijtje gezet in het artikel hierboven!

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.