Hoe het met mijn November goals zit

26 januari 2016


Een tijdje geleden maakte ik het artikel 'November goals' en het leek me leuk om die doelen er nog eens bij te pakken en te kijken hoe het er nu mee gaat (ook al is het al lang geen November meer) dus wil je weten hoe het me is vergaan? Lees dan snel verder!

De Herfst waarderen
Ik kan wel zeggen dat dit doel behaald is, het enige wat nu lastig is, is om de winter kou te doorstaan, maar het gaat steeds beter maar ik zie toch echt uit naar het voorjaar....

Meer tijd maken voor bloggen
Ik denk dat ik wel mag zeggen dat dit gelukt is! Ik heb meer tijd gemaakt voor bloggen en waar ik in Oktober/November weinig postte, komt er nu ongeveer elke dag een artikel online!

Opstaan is een ramp
Tja, nee, dit is niet helemaal gelukt. Naarmate het Winter werd is het alleen maar erger geworden dus dit is nog wel een aandachtspuntje!

Mijn cijfers behouden
Bij sommige vakken ben ik wat omlaag gegaan, bij andere weer omhoog, het schommelt een beetje maar ik vind dat ik het prima doe, ik sta een 7,3 gemiddeld en geen onvoldoendes, dus genoeg redenen om te zeggen dat mijn doel behaalt is!

Heb jij doelen voor jezelf gesteld? 
 

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.