De houdbaarheidsdatum van vriendschap

19 januari 2016




 Waar ik 2 jaar geleden nog 6 vrienden bezocht, zijn dat er nu nog maar 2....
 
Je echte vrienden
Sinds ik ben verhuisd heb ik de houdbaarheidsdatum van mijn vriendschappen allemaal ontdekt. Sommige vriendschappen zijn gestopt. 28-08-13, in de zomer van 2013 ben ik verhuisd. Op die datum zijn sommige vriendschappen een beetje gestopt. Het verwaterd, voor sommige vriendschappen gelden (helaas) uit het oog uit het hart. Heel jammer, maar zo zie je wel wie je echte vrienden zijn.

00-00-00
Als ik terug ga naar mijn oude woonplaats en vrienden ga bezoeken is dat maar een beperkt aantaal, waar ik 2 jaar geleden nog 6 mensen bezocht, zijn dat er nu nog maar 2. Van die 2 personen is de houdbaarheidsdatum 00-00-00, die datum bestaat niet, komt nooit, dus de vriendschap zal niet vergaan, ze zullen altijd blijven bestaan.

Koester je vrienden
Wees dankbaar voor je echte vrienden, die mensen zijn zo veel waard, die vind je niet zomaar!

4 opmerkingen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.