MAC Dainty

11 december 2015

Het engelse woord Dainty word vertaald op verschillende manieren: lief, aardig, sierlijk, teder, tactvol en ze passen allemaal bij Dainty. Als je Dainty hoort denk je niet aan een knal rode felle blush, nee, Dainty is dé lieflijke zacht roze blush van MAC, en o, wat is Dainty mooi, kijk snel verder!





Het blijft moeilijk om een blush op de foto te zetten, misschien denk je ook van huh, ik zie niks op het gezicht, dat komt doordat ik het vrij subtiel heb aangebracht en het met de camera nog moeilijker is om het goed zichtbaar te maken, maar de blush ziet er op mijn gezicht net zo uit als op de swatch en op de swatch kan je het wel goed zien :) als echt een super goede foto wilt zien van hoe de blush er op de wangen uitziet klik dan even hier. Nu over op de blush zelf! De blush is zoooo mooi! Je kan hem mooi opbouwen in kleur en de blush is zacht van textuur. Ik zou hem omschrijven als een mooie perziktint met kleine glittertjes erin voor het extra sparkle effect. Echt een pareltje! Het enige wat ik op te merken heb is dat je er voorzichtig mee om moet gaan, ga je er bam met je kwast in vliegt er nogal wat poeder weg dus daar moet je even op letten.

De verpakking sluit magnetisch, heel chique en ik vind het heel leuk, alleen het is best wel lastig om hem open te krijgen, maar dat gaat vanzelf makkelijker.

MAC Dainty 24,50
Te koop bij MAC (pro)stores en verschillende Douglas filialen  






Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.