Tea topic Q&A

10 november 2015

Hey allemaal! Ik vind het altijd heel erg leuk om dingen over andere mensen te weten te komen, meestal doen ze dat door middel van een Q&A, ik vind dat heel erg leuk maar ik wilde niet de standaard Q&A, je ziet heel vaak de snapchat Q&A, maar omdat iedereen dat al doet (en het in video vorm is) wilde ik het op mijn eigen manier doen, en toen dacht ik eraan dat er tegenwoordig vragen op sommige thee zakjes staan, dus toen dacht ik, dan ga ik een tea topic Q&A doen!

Wat voor muziek heb je het laatst geluisterd?
Dit is de vraag van het plaatje hierboven! Ik luister de afgelopen tijd (en op dit moment) mijn lievelingsliedje, All this time van Britt Nicole  echt een heel mooi liedje, zeker een aanrader!
Als je de hele dag hetzelfde gerecht moest eten, welke zou dat dan zijn?
Friet! Sowieso! Daar hoefde ik niet lang over na te denken, maar dan wel het liefst met een lekkere salade, zodat ik ook nog iets kouds te eten heb.
Wat is je favoriete spel?
Ik ben heel erg fan van Ligretto, een heel leuk snelheids spel, er ontstaan ook altijd hele grappige situaties door! Ook monopoly Empire vind ik heel leuk, dan moet je allemaal bekende merken bemachtigen, zoals Samsung, Coca cola, transformers, my little pony en nog veel meer. Wat ik heel fijn vind aan dit spel is dat het niet ellenlang duurt, binnen een uurtje/anderhalf uur ben je zeker wel klaar, tot in tegenstelling tot de meeste monopoly spellen die als snel 3 uur duren! 


Eehm, is het raar dat ik niks geks doe op een schooldag haha, ik zou het niet weten. Ik doe niet zo veel gekke dingen.
Welk boek heb je voor het laatst gelezen?
The longest ride van Nicholas Sparks! Echt een geweldig boek, door de 400 bladzijden en in 3 dagen uitgelezen. Samen met mijn vriendin had ik de film gezien en waren we erachter gekomen dat de film gebaseerd was op een boek, ik heb natuurlijk gelijk het boek gehaald uit de bieb! De film is trouwens ook echt een aanrader, zeker even naar gaan kijken! Het boek gaat over  2 mensen, die verliefd worden in het verleden, en er zijn 2 jonge mensen in het nu, die ook verliefd worden op elkaar, en die 2 liefdes verhalen komen op een bijzondere manier samen, echt een aanrader!

X
Angela 

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.