Adele: Hello, songtekst onder de loep #2

18 november 2015


bron
Laatst schreef ik mijn eerste 'songtekst onder de loep'en die ging over de nieuwe song van Taylor Swift, ik kreeg er een hele lieve comment op dat ze het een leuke serie vind en dat ze graag nog zo'n artikel wilt zien, so here it is!

Vandaag heb ik gekozen voor het lied van Adele, ze heeft laatst een nieuw liedje uitgebracht: Hello, Ik ben benieuwd naar wat ze zingt! Hier vind je de originele songtekst

 Hallo, ik ben het
Ik was benieuwd of na al deze jaren 
Om af te spreken, om nog eens over alles te praten
Ze zeggen dat tijd zou moeten genezen 
Maar bij mij is nog niets genezen 
Hallo, kan je me horen 
Ik ben in California, aan het dromen over hoe het zou moeten zijn
Toen we nog jonger en vrijer waren 
Ik ben vergeten hoe het voelde voordat de wereld aan je voeten viel 
Er is zo'n groot verschil tussen ons
En een miljoen kilometer 

Refrein
Hallo, van de andere kant 
Ik heb 1000 keer moeten bellen om je te vertellen 
Het spijt me, voor alles wat ik heb gedaan
Maar wanneer ik belde, leek je nooit thuis te zijn 
Hallo, vanaf buiten
Op z'n laatst kan ik zeggen dat ik geprobeerd heb je te bellen 
Het spijt me, voor het breken van je hart
Maar het maakt me niet uit, het doet je duidelijk niet meer huilen 

Hallo, hoe gaat het met je 
Het is zo typisch van mij om over mezelf te praten 
Het spijt me, ik hoop dat het goed met je gaat
Heb je het ooit gemaakt om uit de stad te gaan 
Wanneer er nooit iets gebeurd 
Het is geen geheim
Dat we allebei geen tijd hebben

Refrein 

oooooh, niet meer (3x)
Niet meer 

Refrein

 Mijn conclusie: dit lied is geheel onschuldig, het gaat over twee mensen die niet bij elkaar zijn, en zij belt, wilt sorry zeggen en met hem afspreken, maar hij neemt nooit de telefoon op.....

Suggesties voor liedjes zijn altijd welkom :)

1 opmerking

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.