My month -September

05 oktober 2015

Heey allemaal!
Vandaag heb ik weer een my month voor jullie klaar staan! Ietwat aan de late kant maar ach, zoveel maakt het niet uit, beter laat dan nooit toch? Nou ja, wil je weten wat ik deze maand allemaal uitgespookt heb? Kijk dan snel mee!

Deze maand begon school weer echt, het huiswerk, toetsen, leren, alles gaat z'n gangetje weer. Ik heb zo langzamerhand mijn ritme weer een beetje gevonden. Tot nu toe gaat het gelukkig heel goed, ik ben tevreden! Misschien heb je wel gemerkt dat er (heel) soms geen post online kwam en tja, dat kwam doordat ik toch weer heel wat uurtjes moest spenderen aan school en ik soms gewoon geen tijd hem om foto's te maken of om artikelen te schrijven. Maar hé, ik heb er nu weer een hoop voor jullie klaar staan!

Ook heb ik alvast mijn winterkleding ingeslagen aangezien ik bij de herfst temperaturen alweer te bibberen sta, het was tijd voor wat warme truien! Ik ben naar de Bershka gegaan en heb daar leuke dingen gevonden, wil je weten wat? Klik hier om naar mijn shoplog te gaan!

Ook had ik deze maand mijn poezen precies 1 jaar! Mijn poezen kreeg ik vorig jaar voor mijn verjaardag, geen verjaardags cadeau dat daar tegen op kan! Wat ben ik toch geweldig gek op ze! Elke dag geniet ik volop van ze en knuffel ik ze helemaal plat (wat ze niet altijd even leuk vinden) Pip heeft uitgevonden dat hij ook op het dak van de schuur kan lopen en Woezel gaat gewoon nog lekker door met het vangen van plastic zakken. Pip heeft deze maand voor het eerst een muis gevangen, heeft hem vervolgens helemaal naar huis gebracht en hem dood achtergelaten in onze tuin (dankje Pip) en toen moest ik hem opruimen (ieuuw) maarja, dat is dan een van de (weinige) nadelen van een poes hebben.

Zo, dit was het dan voor vandaag! Deze maand heb ik ook niet mega veel gedaan maar toch een aantal dingetjes die ik met jullie wilde delen!

Laat gerust een reactie achter, is alleen maar leuk :)



Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.