De Tuinen aloë vera dag & nacht créme

25 oktober 2015

De laatste tijd heb ik best wel last van een droge huid, mijn foundation zat niet mooi omdat je de droge plekjes goed zag, ik ergerde me eraan en het moest opgelost worden. Thuis hadden we deze créme nog staan, hij was misschien 2x gebruikt en was daarna nooit meer aangeraakt, ik pakte hem er weer bij, en ik was blij verrast!

Het is een créme voor zowel overdag als in de nacht, het is hydraterend (daar was ik naar op zoek) en ruikt ontzettend lekker, heerlijk fris!
Een (spier)witte créme! De werking is fantastisch, vooral de plek tussen mijn wenkbrauwen zijn zichtbaar verbeterd, ik ben wel even gestopt met foundation, ik vond het niet mooi zitten en wilde eerst mijn huid wat egaler krijgen. Een groot deel van de droge plekken zijn verdwenen, mijn huid is een stuk zachter en ziet er frisser uit!
De substantie is heel dun, hiervoor gebruikte ik de créme van Nivea, die juist heel dik is dus twee tegenovergestelde formules. Integendeel tot die van Nivea smeert deze wel heel fijn uit, trekt snel in en ruikt ook lekkerder. Hij is heel hydraterend, juist wat ik nodig had!

Ik ben enorm te spreken over deze créme, ik gebruik hem nu al een aantal weken met veel plezier en mijn huid is zichtbaar verbeterd.

De Tuinen aloë vera dag en nacht créme 8,99 

Te koop bij De Tuinen. 



Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.