Books & lipsticks

20 oktober 2015

Je kent Vera Camilla misschien wel? Vera Camilla en lipstick, onafscheidelijk! Zo ben ik met boeken. En met lipsticks gaat het ook al hard die kant op.


De liefde voor boeken is bij mij altijd al zo geweest (lees: mijn moeder heeft me in groep 2 al leren lezen omdat ik niet meer kon wachten) maar bij lipstick is dat anders, ik weet het nog goed. Ik had een aantal lipsticks en wilde ze weg doen omdat ik het nooit droeg en als ik al wat droeg (ik was toen 10/11) dan was het een klein laagje glitter lipgloss. Ik riep destijds keihard nee, nee nee nee, ik hoef ze niet te bewaren! Toen zei mn moeder, ja maar Angela, misschien veranderd het later nog wel en heb je spijt dat je ze weg hebt gedaan. En of mijn moeder gelijk had zeg! Nu kan ik al mijn lipglosses (degene die plakken dan) wel uit het raam gooien, ik draag veel liever een matte lipstick.
Ik blijf het gek en grappig vinden hoe een mens zo kan veranderen. Maar dat zie ik ook als ik terugkijk op mijn boeken aankopen. Eerst was ik gek van de olijke tweeling, daarna waren de boeken van Thea Stilton een groot favoriet, maar dat is langzamerhand ook weer helemaal veranderd. Je kan echt zien waar ik destijds dol op was. De olijke tweeling was echt zo'n grote favoriet, de olijke tweeling vond ik zo leuk dat ik volgens mij wel ongeveer elk deel heb (en er zijn door de 30 delen) ik had niet gedacht dat ik ooit nog zo'n leuke serie kon vinden als die. Maar het gebeurde. Er is 1 serie die mijn hart echt veroverd heeft, het grappige ervan is dat de serie door 12, 15 maar ook 40 jarige mensen worden gelezen, dus waarschijnlijk is dit een serie die ik voor altijd leuk blijf vinden. Raad je al over welke serie ik het heb? MAAIKE EN DOMENICO NATUURLIJK!!

Heb jij ook zoiets dat nooit weg zal gaan? Boeken en lipsticks zullen voor mij waarschijnlijk iets zijn waarmee ik me nog heeeeeel lang mee bezig zal houden. (ken jij het gevoel? In de bibliotheek rondstruinen en ondertussen je nieuwe lipstick bijwerken, ah, zo fijn!) dat vind ik ook heel leuk, ik heb eindelijk iets gevonden waar ik mn geld niet aan verspil. De olijke tweeling, Thea Stilton en de Top model kleurboeken waren voor mij maar voor even. Die tijd is weer voorbij voor mij. Maar van mijn eerste high-end lipstick kan ik altijd van blijven genieten en een serie als Maaike en Domenico kan ik altijd blijven lezen, en ook een blog als hobby zal niet snel weg zijn!

Q: wat vind jij zó tof dat je het waarschijnlijk je leven lang leuk zal blijven vinden?



Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.