Mijn favoriete shirtje

08 augustus 2015


Hi sweathearts, hoe gaat het met jullie? Hebben jullie een leuke vakantie? Ik was een weekje op vakantie en we hebben een hele week regen gehad :( behalve 1 dag dan, gelukkig stonden we in een sta caravan! Maar dat mag de pret niet drukken, ik heb een leuke vakantie gehad en zit weer boordevol ideeën voor blogposts, zo kwam ik op het idee om mijn favoriete shirt met jullie te delen!

  Nu het zomer is draag ik graag croptops. Ik vind ze heel mooi staan en heel comfortabel zitten, deze top komt van de coolcat, persoonlijk vind ik dat een hele leuke en fijne winkel, ja ik ben fan! 



Misschien herken je deze foto's wel uit een outfit post :)
Wat ik zo mooi vind aan deze top is dat het een rozen printje heeft, persoonlijk vind ik dat heel mooi. Het is ook van hele fijne stof gemaakt waardoor het heel lekker zit en je kan je je er makkelijk in bewegen. Yay, ik word altijd heel blij als ik dit shirtje kan dragen!

Wat ik ook een tof detail vind is het stofje op de schouders, een soort zwart gaas, tof gedaan! Het is ook een heel luchtig shirtje dus perfect voor hete zomerdagen, ja i love it!

Wat is jouw favoriete shirtje?

X
Angela

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.