5 tips om te sparen

27 juli 2015


Hi,
Momenteel ben ik zelf aan het sparen en ben ik erachter gekomen dat het niet altijd even makkelijk is (jongens, er is net 1+1 gratis actie bij Kruidvat geweest, maar ik heb me ingehouden) dus dacht ik, er zijn vast wel mensen die mijn tips kunnen gebruiken. Toch?Lets get started!

Tip nummer 1: Leg je spaargeld apart.
Misschien is het verstandig om het deel van je geld wat je apart wilt houden in een apart doosje te doen dan kan je er niet zo snel aan zitten!

Tip nummer 2: Ga je weg? Shoppen? Neem niet meer geld mee dan je uit wilt geven.
Dan maak je geen onnodige kosten!

Tip nummer 3: Laat jezelf niet (expres) verleiden.
Ga niet onnodig de Kruidvat in, of welke winkel dan ook, geloof me, je hebt niks nodig maar komt met 3 oogschaduw mono's en 2 lipsticks terug.

Tip nummer 4: Kijk vaak naar je doel.
Ikzelf spaar voor een camera, hoe meer ik naar make-up kijk, hoe sneller en liever ik het wil hebben, toch? Hoe meer ik naar mijn gewenste camera kijk (internet staat er vol mee) hoe meer ik wordt gemotiveerd om mijn doel zo snel mogelijk te behalen!

Tip nummer 5: Wil je toch iets kopen? Bedenk of je het wel echt nodig hebt.
Ik heb een mooie lipstick op het oog en zou hem graag willen kopen maar het is niet nodig, ik heb er bovendien al een paar.

Dit waren dan mijn tips, hopelijk heb je er wat aan gehad en heb ik je gemotiveerd om je doel te behalen!

Ben jij voor iets aan het sparen? Laat het me weten in de comments, ik ben benieuwd!

X
Angela

1 opmerking

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.