Wishlist

15 juni 2015


Hi,
Vandaag deel ik mijn wishlist met jullie, veel plezier!

1. Mac lipstick pink plaid.
Ik heb nog geen producten van mac en zou er graag een aan mijn make up stash toe voegen en ik ben gek op lipstick en vooral mat en na wat research gedaan te hebben kwam ik uit op deze!

2. Nike air max sneakers.
Al heel lang vind ik de nike air max sneakers geweldig. Op het plaatje hier boven zie je een paar maar ik weet niet zeker of ik precies die wil maar deze sneakers staan zeker op mijn wishlist!

3. Mac MSF soft n gentle.
Misschien heb ik te veel reviews gelezen.....ik ben er alleen maar meer verliefd op geworden. Deze highlighter staat hoog aan mijn verlanglijstje het is echt zo'n pareltje voor in je stash <3

4. TBS bodybutter.
De bodybutters van the bodyshop lijken me heerlijk! Die op het plaatje is een random bodybutter maar die n de virgin mojito geur lijkt me heerlijk, alleen is hij wel limited edition.

5. Maaike en Domenico deel 9.
Ik ben een boekenwurm. Love it, lekker een hele middag in boeken neuzen. Maaike en Domenico is een fantastische serie, ik heb een aantal delen en ben van plan er ook een aantal boek recensies van te schrijven. Deel 9 is het laatste deel en ik heb hem al gelezen ( dank u bibliotheek <3) maar zou hem graag in het echt willen hebben. 

6. Mac blush Dainty.
Misschien heb je wel gemerkt dat dit al het 3e Mac product is dat op mijn wishlist staat. Ik heb dan nog geen Mac producten maar zou graag een Mac stash willen hebben haha. En daar lijkt mij deze blush een mooie product voor.


7. Real techniques kwasten.
Een goede set kwasten is wel fijn als je make-up vaak gebruikt en ik heb al heel veel goeds gehoord over de real techniques kwasten dus zou ik er graag een paar willen hebben! ( niet alle kwasten van het plaatje hoor)


8. Canon eos 1200D 
Om goede kwaliteit te leveren op een blog heb je toch wel snel een spiegelreflex camera nodig. Alleen ze zijn zo duur! Daarom nog maar even weg zwijmelen maar het is zeker iets waarvoor ik ga sparen!


Wat staat er op jouw wishlist? 

X
Angela

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.