Mooie bijbelteksten #1

13 juni 2015




Hi,
Je zag het vast al aan de titel, vandaag deel ik een aantal bijbelteksten die ik mooi vind met jullie! Ik zie er erg naar uit om deze met jullie te delen, hopelijk inspireert het jullie!
Dit is Psalm 107:1. In het Nederlands vertaald staat er: geef dank aan de Heer, Hij is goed, Zijn liefde duurd voor eeuwig. Ik vind dit een geweldige bijbeltekst! Als ik denk hoeveel Hij van mij houd, WAUW. His love endures FOREVER. Als ik er aan denk dat hij zoveel van mij houd dat het nooit zal stoppen dan voel ik me altijd een beetje extra speciaal, vandaar dat ik deze bijbeltekst heb gekozen.

Deze tekst komt uit Mattheus, Mattheus 6:8. Hij weet wat ik nodig heb, Hij weet het eerder dan ikzelf! Daardoor kunnen wij op Hem vertrouwen want Hij weet wat ons te wachten staat. hij heeft de touwtjes van ons leven in handen, je kan Hem altijd om hulp vragen want Hij weet wat je nodig hebt, ik vind dat altijd een mooie gedachte.

Deutronomium 1:29-30 zegt dat je niet bang hoeft te zijn want Hij gaat voor je uit, Hij zal immers voor u strijden zegt de tekst. Je kan op Hem vertrouwen als je bang bent, Hij is er immers voor je! Als ik bang ben, dan bid ik altijd tot Hem,dan heb ik altijd het gevoel dat God heel dicht bij me is en dan weet ik ook gewoon dat Hij ervoor me zal zijn en dat ik niet bang hoef te zijn want Hij gaat immers voor me uit!

Ik hoop dat jullie hier wat uit hebben kunnen halen en dat het jullie bemoedigd heeft!

Welke bijbelteksten vind jij mooi? Laat het achter in de reacties! 

Love,
Angela



Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.