25 question tag

09 juni 2015


 Hi,
Vandaag doe ik voor jullie de 25 question tag, als eerste artikel leek me dit wel leuk om te doen omdat jullie me dan wat beter leren kennen. Enjoy!

1. Heb je huisdieren? 
Ja! ik heb twee katten, je ziet ze op de foto hierboven. Woezel en Pip, het zijn twee broertjes en elke dag geniet ik ontzettend van ze!


2 .Noem 3 dingen die het dichtst bij je zijn.
De laptop, mijn mobiel en mijn schooltas.

3. Hoe is het weer nu?
Het weer is momenteel vrij bewolkt met af en toe wat zon, wel vrij koud voor in Juni!


4. Rij je? zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?
Ik ben nu 13 dus ik heb nog geen rijbewijs en een ongeluk dus ook nog niet gehad.


5. Hoe laat was je vanochtend wakker?
Half zeven werd ik wakker gemaakt voor school en elke keer is het weer veel te vroeg voor mij haha.


6. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
Gisteren nog haha.

7. Wat is de laatste film die je hebt gezien?
Hmm, even denken, volgens mij was dat the proposal, die was zaterdag op de tv. Leuke film!


8.  Wat staat er in je laatste SMSje?
Fiets nu weg, tot zo. niet zo veel bijzonders dus haha.


9. Wat is je ringtone?
Dat is het liedje Happy van Heitor Pereira, lekker vrolijk!


10. Ben je wel eens in een ander land geweest? 
Ja! ik ben in Zwitserland, Duitsland, Roemenië, Dominicaanse Republiek en Indonesië geweest. Geweldige landen! Vooral Indonesië, daar wil ik zo graag weer naar terug, geweldige cultuur, de mensen, de natuur....love it!


11. Hou je van sushi? 
Het is niet mijn favoriete gerecht.


12. Heb je ooit medicijnen geslikt om eerder in slaap te vallen?
Nee, en ben het ook niet van plan.


13. Hoeveel broers en zussen heb je? 
Ik heb één broer van 16 en één zusje van 7.

14. Waar doe je boodschappen?
Meestal zijn de Aldi, de Jumbo en de Deka onze favoriete winkels voor boodachappen.

15. Heb je een computer of laptop? 
Nee, zelf heb ik geen computer of laptop, ik gebruik de laptop van mijn ouders.

16. Hoe oud word je op je volgende verjaardag? 
Dan wordt ik 14 jaar. Mijn verjaardag is trouwens op 4 oktober, voor degene die dat willen weten.

17. Draag je een bril of lenzen?
Nee, de enige bril die ik draag is mijn zonnebril haha.

18. Verf je je haar? 
Momenteel heb ik coupe soleil (schrijf je het zo?!) in mijn haar en het bevalt me super goed!

19. Wat ben je van plan vandaag te doen? 
Niet zo veel meer. Ik ben een uurtje geleden teruggekomen van school en typ dit artikeltje nog even af en ga dan nog even leren voor een aantal repetities en voor de rest een beetje relaxen!

20. Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Volgens mij een kleine week geleden.

21. Wat is je favoriete pizza beleg?
Ik hou niet zo van veel poespas op mijn pizza. Meestal ga ik voor lekker simpel. Ananas vind ik ook niet zo heel lekker op een pizza, maar ham of salami zijn een favoriet van mij.

22. Eet je liever een hamburger of een cheeseburger?
Dan ga ik voor de hamburger.

23. Heb je weleens een nachtje doorgehaald?
Nee.

24. Wat is de kleur van je ogen? 
Blauw, beetje donkerblauw.

25. Proef je het verschil tussen Pepsi en Coca Cola? 
Nee, ik ben niet zo'n fijnproever!

Dit waren ze dan al weer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en  mij wat beter hebben leren kennen! Wees vrij om de tag over te nemen als je dat wilt voor je eigen blog, is alleen maar leuk!

Verf jij je haar? Heb je huisdieren of proef jij wel het verschil tussen Pepsi en Coca Cola? laat het me weten in de reacties, ben benieuwd! 

X,
Angela  

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.