10 dingen die je nog niet over mij wist.

17 juni 2015


Hi,
Vandaag zet ik 10 dingen voor jullie op een rijtje die jullie nog niet over mij wisten, enjoy!
1. Ik ben een chocolade verslaafde. Zonder chocola is de wereld niks voor mij. CHOCOLA <3

2. Van spinnen krijg ik altijd de rillingen over mijn rug. Brrr.....

3. Toen ik 8 jaar was ben ik in Indonesiƫ geweest en sindsdien kan ik het land niet meer uit mijn hoofd zetten, wat is dat een geweldig land!

4. Ik ben een avondmens. 's Ochtends ben ik mijn bed niet uit te branden en 's avonds wil ik mijn bed niet in haha.

5. Ik zit in de 1e (brugklasserrrrr) en doe VWO met extra engels en tot nu toe ga ik over, ik heb nog maar 2 weken toetsen en dan heb ik nog 2 weken school. Of nou ja.....de laatste week ben ik eigenlijk alleen maar vrij, nog even boeken inleveren enzo.

5. Ik ben een blog begonnen omdat ik een hobby zocht. Ik volg sowieso al heel veel blogs en het verlangen naar een eigen blog groeide dan ook steeds meer. En ik ben heel blij dat ik nu een blog heb want het is gewoon super leuk en je verveelt je nooit meer!

6. Ik heb een hekel aan plastic bestek. Meestal breken ze bij mij (oeps) en nou ja...ik kan er niet mee overweg haha.

7.  Ik heb eigenlijk nooit geen nagellak op maar ik ben heel slecht in het bijhouden van mijn nagels lakken omdat ik er soms gewoon geen zin in heb maar zonder nagellak vind ik bij mijzelf ook weer niet mooi staan.

8. Friet is mijn favoriete eten. Mijn hele familie (vooral van mijn moeders kant) houdt van friet. Ik heb er ook eigenlijk nooit geen zin in, het is altijd goed!

9. Wiskunde ligt mij totaal niet, maar mijn talen daarin tegen zijn een stuk beter.

10. Ik ben een echte boekenwurm! Ik kan ontzettend genieten van een mooi boek en er heel lang bij wegzwijmelen! (lezen en chocola gaan ook prima samen trouwens)

Wat voor typische kenmerken heb jij? Laat het me weten in de reacties! 

Love,
Angela

1 opmerking

  1. Heel leuk om het te lezen, sommige dingen herken ik heel goed. Ik ben ook zeker een avondmens.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.