·Persoonlijke blog weetjes·

17 augustus 2016


Hi allemaal!
In dit artikel vertel ik jullie allemaal dingetjes over mijn blog die jullie nog niet wisten, allemaal mini geheimpjes die niemand weet behalve ik. Tot vandaag dan, want na dit artikel te hebben gelezen weten jullie het ook!

Geen eigen computer
Ik heb geen eigen computer, ik schrijf elk artikel op de laptop van mijn ouders! Ooit wil ik wel een eigen computer aanschaffen, dat is namelijk heel erg handig!

Blauwe achtergrond
In het begin van mijn blog had ik een lichtblauwe achtergrond met herfstbladeren, toen vond ik dat heel mooi maar nu ben ik tevreden met mijn witte lay-out!

Vooruit schrijven
Op dit moment staan er al 18 artikelen ingeplant. Ik wilde dat mijn blog gewoon doorliep als ik weg ben. Ook dit artikel is vooruit geschreven, dit is namelijk nummer 19! Ik schrijf trouwens bijna nooit vooruit, maar nu kan het even niet anders.

Ipad en telefoon
Toen ik mijn blog nog maar net had, maakte ik al de foto's met de ipad of met mijn telefoon! Destijds was ik trots op mijn foto's, maar de kwaliteit van mijn foto's nu vind ik veel mooier!

Geheim
Toen ik mijn blog had aangemaakt wist niemand ervan, pas een paar dagen later vertelde ik aan mijn ouders (en de rest) dat ik een blog had aangemaakt.

Make-up
Op mijn blog verschijnen er minder reviews van make-up producten dan ik zou willen. Maar ik spaar ook en ik kan niet elke week naar Kruidvat en daar de boel leeg kopen, vandaar dat er ook zoveel andere onderwerpen aan bod komen. Wat ik overigens heel leuk vind, want eerst was de insteek om een echte beauty blog te maken, maar inmiddels is mijn blog al zoveel meer dan alleen beauty!

400
Ik heb al meer dan 400 artikelen gemaakt! Zoveel! Het zijn er meer dan ik dacht.....

Logo
Misschien weten jullie het al, maar ik heb mijn logo niet zelfgemaakt. Dat heeft iemand anders voor mij gedaan en ik ben er ontzettend blij mee!  

Dit waren dan de blog weetjes, ik hoop dat je het artikel leuk vond!

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.