Beauty favorieten

14 juli 2016


Hi allemaal!
Ik deel niet zo vaak favorieten met jullie, terwijl ik een hele hoop mooie producten in mijn stash heb zitten! Dus vandaag is het tijd om jullie te laten weten welke producten tot mijn favorieten behoren!


Lights of Oriënt bronzer 02 Oriëntal Beauty ~Essence 
Deze bronzer is LE, maar momenteel nog te koop dus daarom laat ik hem nu zien, want nu is hij nog gewoon te koop! Ondanks dat ik de tweede (dus donkerdere kleur) heb, is hij super mooi en niet oranje! En natuurlijk super budget!


Mosaïc blush 20 All you need is pink ~Essence 
Ik ben verliefd op deze blush! Veel pigment, een lieve zachte kleur met een warme uitstraling, echt heel mooi!
Yves Saint Laurent Rouge Volupté 8 Pink in confidence ~YSL
Deze lipstick ligt pas een paar dagen in mijn make-up lade, maar ik vind hem nu al fantastisch! Een bijzondere nude kleur, hij is zacht, ruikt naar fruit en heeft een mooie shiny finish.
Liquid Camouflage high coverage concealer ~Catrice
Zoek je een goede budget concealer? Dan is dit degene waar je naar op zoek bent! Dit product blijft goed zitten, dekt heel goed en is heel licht! Echt een aanrader!
Matte lipstick Mehr ~MAC
Mijn favoriete MAC lipstick is zeker Mehr! Hij is ietwat opvallend, maar toch nude. Ik ben er zo blij mee! En dat hij matte is, is voor mij ook een groot voordeel, super happy!

Wat is jouw beauty favoriet?

3 opmerkingen

  1. Die concealer heb ik sinds kort ook in mijn stash en ik vind 'm echt geweldig! En de Mosaic blushes die ik van jou heb gekregen, gebruik ik elke dag. De kleuren zijn zo mooi! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn beauty favoriet is Mehr! Het is zo'n onwijs mooie lipstick! Ik denk dat ik vandaag ook nog even naar de kruidvat ga om die bronzer aan te schaffen, ik zoek nog een goede. Ik denk dat deze super mooi is! <3

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.