Leuke en lieve comments op mijn blog (comment review)

02 februari 2016


Hey allemaal!
Het leek me leuk om voor jullie een aantal comments op een rijtje te zetten die mensen hebben achtergelaten op mijn blog! Er staan hele lieve comments tussen en wie weet ook wel jou reactie!

Elise van den Haak
'Heel leuk om te lezen, sommige dingen herken ik heel goed, ik ben ook zeker een avondmens.

Deze comment was mijn allereerste comment op mijn blog! En heel speciaal ook, want Elise is ook blogger en heeft best wel groot bereik dus ik vond het super gaaf om als eerste reactie eentje van een blogger (die ik zelf heel leuk vind) te ontvangen!'

Marissa Jansen
'Heey, ik vind het echt super leuk dat je blogt! Ik lees ze altijd met veel plezier! En ik wacht ook elke dag op Instagram of je al een post hebt geplaatst waarin je zegt dat je een nieuw artikel online hebt :) Ik was een week op vakantie maar nu lees ik alle gemiste artikelen terug!'

Dat iemand mijn blog zo leuk vind dat die alle gemiste artikelen terug leest? Vind ik heel bijzonder en lief!

Ismay
'Lijkt mij een prachtig pallette! Super leuk vorm gegeven. Ik ben een echte chocolade junkie dus deze wil ik wel aan mijn stash toevoegen, hihi!'

Ik kan me zo vinden in deze reactie! Heel leuk om te lezen dat er ook iemand is die er zo over denkt als ik en helemaal weg is van chocola!

Dit was even een (heeeel) klein deel van de reacties! Ik wil iedereen onwijs bedanken voor de reacties die jullie achterlaten, ik lees ze allemaal en ik word er super blij van! En niet getreurd als jou reactie er niet bij zit, hij is mij zeker niet ontgaan hoor! En misschien maak ik nog een tweede deel, wie weet kom je er dan wel in!

3 opmerkingen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.