Sundepil ontharing pads

17 juli 2015




Nu het zomer is vind ik het voor mezelf heel fijn als mijn benen lekker glad zijn en dat alles gewoon pico bello klaar staat voor de zomer. Scheren vindt ik altijd zo'n gedoe, het duurt lang en meestal moet je er nog voor onder de douche ook, Sundepil heeft de oplossing!

Sundepil is gekomen met ontharing pads, pads waar je een sticker opplakt en vervolgens in ronddraaiende bewegingen over je huid gaat en dan wordt het pijnloos onthaard. Ik was benieuwd! Hieronder zie je de pads en de stickers.
Wat heel fijn is is dat je een grote pad en een kleine pad hebt, de grote pad is bv. voor je benen, maar met de kleine pad kan je ook je 'snor' weghalen. Heel handig!
De  sticker is eigenlijk een kristalschijf, door de fijne kristallen die erin zitten worden de haren zacht van de wortel afgedraaid en verwijderd zo dus pijnloos de haren. Sounds good!
Ik probeerde het eerst uit op mijn been en woaah, ik was verrast! Het onthaard pijnloos en snel, je plaatst de kristalschijf waar je wilt ontharen en draait (draaiende bewegingen zijn heel belangrijk, absoluut niet verticaal of horizontaal) de pad 5 keer naar links en 5 keer naar rechts en voila, je irritante haartjes zijn verwijderd!
Hier zie je hoe de pad eruit ziet, een hele zachte en milde vorm van schuurpapier noem ik het maar haha. Echt fijn spul!
Ik probeerde het ook op mijn snor uit, of zullen we het maar donshaartjes op de bovenlip noemen, dat is wat vriendelijker haha. Op mijn bovenlip deed het echter wel een beetje zeer maar misschien komt het omdat ik daar de haartjes nog nooit verwijderd heb.
Ik ben enthousiast! Één zo´n pakje gaat ook heel lang mee, 1,5 jaar! 1 kristalsticker gaat dan als het goed is ook 4 maanden mee en er zitten 4 grote reserve kristalstickers in en voor de kleine pad zitten 3 reserve exemplaren in het pakket.

Sundepil ontharing pads kan je hier bestellen.

X
Angela





Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.